Alla inlägg under december 2008

Av maria - 30 december 2008 22:25

ja nu har foglossnigen slagit in på riktigt..BIG TIME.. ibland så man knappt vet vart man ska ta vägen så ont gör de.. men jag få tänka på att nåt gott kommer ur allt detta onda :)


så imon är det nyår..blir par middag här med god mat och trevligt sällskap :) sen ska vi smälla lite raketer och laga egna hamburgare + bröd =)


Sen är det ett nytt år,min och sambos år.. vi firar 1 år i april,han fyller 23 år och i april/maj kommer våran lilla boo till världen. Och vi längtar en massa=)


Lite kul när man tänker tillbaka..den här tiden förra året så satt jag ehmma hos mina föräldrar då jag bodde där och funderade på va jag ville göra med mitt liv.. va helt enkelt trött på de och ville träffa nån gullig kille och enligt en spådam så skulle jag göra de. och visst hade hon rätt :) träffade en super gullig kille genom nätet som jag nu bor med och ska få en liten knoddis med.. kan man önska sig mer? hm.. joo de kan man nog men nu ska vi inte vara giriga :P

jag är nöjd med mitt liv och lillan i magen fast hon trycker på mina nerver i kroppen och steppar runt på kisseblåsan på nätterna.. :)


Nu är det snart läggdags.. kram god natt

Av maria - 28 december 2008 13:49

Varför ska söndagar var så sega? .. ibland går söndagarna super fort men just nu är det segt som tusan..


skriver mer sen =)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards