Direktlänk till inlägg 26 mars 2009

Nu börjar de närma sig

Av maria - 26 mars 2009 16:15

Nu är jag inne i vecka 36 och bara 4 veckor kvar..BARA :O !!!

snart är vi föräldrar..oj vilken känsla,kan inte tro att det är sant :)

längtar som bara den tills boo kommer men försöker njuta av dagen att ha henne kvar i magen bökandes och min egen tid med älsklingen.


Nu har solen kommit fram igen och nu hoppas på vi att den fortsätterså..längtar till sommaren och få sitta ute i gräset med våran lilla skrutta :)

Det som fattas just nu är utemöbler till balkongen och lite krukor som man kan sätta i blommor  i och ljuslykta..oj så fint de kommer bli där :)  så sen kan man bjuda hem lite släkt/vänner på fika i sommar solen med min lilla bebbe..


nu läggs de upp 2 kort här..ett på mig när jagvar liten och har anlänt till Sverige för första gången var ca 6-7 mån på bilden..andra bilen är på min gravid mage i vecka 36 =)


puss hej - Love to Markus och Boo

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 8 augusti 2009 10:01

Jag är usel på att blogga så nu lägger jag ner detta. detta konto lägger ner inom kort. tjing ...

Av maria - 17 juni 2009 22:11

jag vill ha dessa skor NUUU ,..oj oj så snygga dom är..skulle göra allt för att få dom :D hahaha   aja.nu vet ni de :P ...

Av maria - 17 juni 2009 19:58

Idag så träffade jag nåra gravida tjejer från Familjeliv i en tråd jag  är med i. vi fikade och pratade graviditet och barn. de va jätte trevligt och nåt jag gärna gör igen =) alltid kul att träffa mammor i ens egen ålder. Fint väder hade vi oxå med ...

Av maria - 16 juni 2009 16:06

Att man kan älska en person så himla mkt som man gör med sina barn..de trodde jag aldrig..visst kan man älska sin partner mkt men de känns som man älska sitt barn så mtk mer.   Livet som mamma är underbart men även jobbigt vissa stunder =)   Så himl...

Av maria - 13 juni 2009 11:17

Ja nu va de ett tag sen jag skrev här.. har inte haft lust eller tid att skriva men nu får man börja uppdatera lite mer kanske.   Iaf,våran lilla boo kom ut den 7e maj efter igångsättning..de tog 21 timmar från de att vi började med igångsättningen ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards